15. ledna, 2024

Kostlivci vylézají z krypty, ozbrojení dvousečnou sekerou, aby světu vykřičeli své vize temnoty. To je první, co uvidíte, když se vám dostane do rukou EP Australanů Cimiterium. Stylová grafika na potenciálního posluchače v podstatě křičí Stenchcore! Jehla se usazuje v drážce a nabuzená kytara spouští neúprosnou jízdu, jako by ji někdo zcizil z klasických nahrávek Číst více

Rok je zase pryč, což v punk světě znamená měřit čas dalším číslem Telepatie, další periodu Kids&Heroes zinu a jako připomínka duševního zdraví se koncem roku jistou dobu pravidelně zjevuje komiks ze Santa Cruz – BOOTS -N- BOOZE. Skinheads, mods & hooligans roots – vlastní krví (někdy vážně roots bloody roots, bez přehánění). Eufemicky přimíchanou Číst více

11. listopadu, 2023

Sam tvrdil, že k tomu, abys porozuměl a napsal review je potřeba mít základy powerviolence pod kůží. Rozhodl jsem se zbořit všechny mýty světa. Je to pořád jenom punk. A ten se hraje krátce, má provokativní nebo nechutný obaly, ironii, cynismus, sarkasmus, černej humor a to i v jeho sebe-podobě. Kdo ti jen tak z Číst více

Po flexi jednohubce mě LIDSKÉ ZDROJE krmí další sedmičkou, s rovnou čtveřicí písniček. Koktejl těch mála aktuálních punk kapel z UK, pak starý BUZZCOCKS (není to jejich intro k „Moře, bouře, vlny“) šmrnclý slovanským šarmem. Pouštím starý dvě dema PRINCOVIA – „Nechceme ísť do Disneylandu!“ a „Čo takto otvoriť hubu?“ – byly bezkonkurenční. Kombinace němčiny, Číst více

Tak zase. Zpoždění. I přes moje sliby, že se budu tomuhle sedmipalci věnovat co nejdřív to půjde. Bohužel. Omlouvám se. Ale třeba (pokud není vyprodáno) se zvedne další vlna zájmu o tohle luxusní čtyř splitko. Čtyři nasrané tuzemské hardcore kapely na jednom malém kusu asfaltu. Čtyřikrát trefa do černého. První smečkou se dvěma záseky jsou Číst více

Bez obav s obavou znám nekonečný mejdany. Kerouacovu Na cestě. Stejně jsem pořád na cestě. Mám rád vařenou a posolenou kukuřici a vůni kukuřičnýho pole. Nemám rád milování v poli, protože to všechno strašně svědí a voda nepomáhá. Mám rád citlivou kůži ale ne tu svou. Mám rád citlivý holky. Opakovaně nemám rád pohled na Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

Tahle peruánská raw punk kapela asi stejně nejvíc každého zajímala, když vydala split singl s Warvictims. Muhehe. A přitom je to kvalitní crust / punk námrd s výborným zvukem a tahem na branku. Mno nic. „Guettos Del Sur“ je samostatný singl z roku 2014, který vyšel v kooperaci několika labelů (převážně evropských) a proto se pár kusů potulovalo i Číst více

18. listopadu, 2020

Jednu dobu se v USA rojily raw punk / d-takt kapely skoro stejnou rychlostí jako ve Švédsku. A protože jsem poloviční blázen, tak co kapela to zásah do černého. Na komoru. Teda na tu moji malou omezenou komůrku přežvykující stále dokola kolovrátkové disbeat kapely, které znějí jako tisící špatná kopie Disclose mixlých s Framtid s Číst více

12. listopadu, 2020

Vypadla na mě doma hromádka singlů, u kterých jsem si cca před pět lety předsevzal, že napíšu recenze. Jen tak. Protože mě bavily atd. atd. Tak jo .. nastal čas. Oprášíme je a snad se vám pokud je někde v některém distru vyhrabete budou líbit. Stejně jako mně. První náhodný výběr padnul na split mezi kanadskými Číst více

15. října, 2020

Příjemné překvapení z našich punkových a hardcorových luhů a hájů. Po demáči na CD a na bandcampu s názvem „Gumo“ tady máme debutní vinyl další moravské „all-star“ kapely, které se jmenuje roztomile „Hajzle E.P.“. Mimo klasické atributy jakým jsou atypický zpěv a frázování Máry (ex-Mrtvá Budoucnost, Festa Desperato atd. atd. atd.), které se s postupujícím Číst více