20. července, 2011

Hurá! Po delší době opět kvalitní epický crust, kráčející ve stopách Tragedy nebo His Hero Is Gone. Irští Bacchus po split EP a samostatném CDEP, vypustili do světa svoje první velké album. Je svatá pravda, že jednu dobu toho bylo moc. Všech těch klonů a napodobenin originálu v podobě Tragedy atp. Mám takovej pocit, že Číst více

Voltage records hraje mezi tuzemskými labely roli jakéhosi hybernujícího dravce, který zpravidla číhá někde v zákrytu, aniž by se venku vědělo, jestli tam stále je, aby pak z čistého nebe zasáhl nějakým ostrým výpadem. S nadsázkou řečeno úsporný, ale zatraceně efektivní režim. Voltage navíc částečně vyplňuje mezeru a supluje roli tehdejších labelů zlatých časů Punkcore Číst více

13. května, 2008

BanxThis můžou bejt hodně věcí, jenom ne tuctová kapela, kterejch už jsme slyšeli tisíc. Rozhodně nejsou klasická straight edge kapela, alespoň co se týče hudební tvorby tak, jak jí známe od většiny kapel podobného ražení. Jedná se sice o relativně mladou kapelu, ale všichni 4 členové už jsou vyhrátý z kapel jako Summer League, Revolution Číst více

Tahle kapela je pro mě největší objev za posledních 12 měsíců. Minulý měsíc jim vyšlo již druhé samostatné album přičemž už to první z r. 2010 naznačovalo, že má a bude mít tohle švédské duo co nabídnout i v budoucnosti … Přiznávám se bez mučení, že Ghouls Of The Endless Night poslouchám už třetí tejden Číst více

Berlin Blackouts jsou jedni z pohrobků, v prvním desetiletí nového milénia poměrně známých, Radio Dead Ones, mající své domovské město zakódované již v názvu. „Bonehouse Rendezvous“ je pak jejich první deskou, původně vydanou roku 2015, aby se o pět let později dočkala své nové edice s výrazně aktualizovaným obalem a především dvojicí bonusových songů. Hudebně Číst více

18. února, 2020

Kde jsou ty časy kdy Beton hrával crust punk kolovrátek. Roky běží jako splašený koně a transformace k death metalu je téměř u konce. Zvuk je hrubý, ale ne úplně špinavý jako u některých old school záležitostí, proč taky, zní to skvěle a má to gule jako sviň. Texty psané s nadsázkou, přesto nechybí význam Číst více

Viděli jste někdy nějaký zápas v MMA? Tak Bitter End jsou něco jako super těžká váha, co se vás od první vteřiny v ringu snaží bez milosti knock-outovat. Přesně tak si budete připadat při poslechu „Guilty as charged“. Žádný oťukávačky, žádný naznačování, hned jak jehla dosedne do drážky, tak jsou u vás a perou to Číst více

Po dlouhý době jsem si při brouzdání hlubokými internetovými vodami vzpomněl, že jsem dlouho nekoukal na stránku labelu, kterej zrovna poslední dobou míjí můj vkus. Avšak zvědavost byla silnější než ego a já zadal těch pár písmen. Hned po chvíli si všímám názvu vyslovujícího jméno kapely, která při prvních tónech zapříčiní menšího zdvihu teploty v Číst více

Spojení black metalu a crust coru dopadá z 99% naprosto dokonale. Alespoň co se týče kapel, který jsem měl možnost doposud slyšet a poznat. Jednou z nich je také americká smečka Black September. „Into The Darkness Into The Void“ je jejich už druhým samostatným albem, které si kapela kompletně vydala sama. Jejich debutní deska vyšla před pár Číst více