Tahle polská kapela není žádná banda zelenáčů. Členové si prošli si stále prochází kapelama jako H.407, Romeo Must Die, Dead Inside, Burn The Cross atd. Sice nechrchlej tuny nahrávek každej rok, ale už nějakej ten pátek existujou. Konkrétně letos slaví deset let existence. A možná jste tuhle kapelu potkali respektive zaslechli na těch několika nahrávkách, Číst více

V Brně už dlouhá léta dobře vědí jak bouchnout do stolu a jak ze svý hardcore punkový zahrádky vypěstovat chutné a šťavnaté plody. Pokud snad vaší pozornosti koncem minulého roku unikla debutová velká nahrávka tria Same River Twice, věnujte jí pozornost, protože to je tuze sympatická a zatraceně lahodná věc. LP zaujme už na první Číst více

29. listopadu, 2021

Další reedice Šanova na vinylu (recenze na jednu z nich zde) – a zase to není Konec světa, Papagáj nás napíná jak tětivu. „Eso 55“, názvem sdružující tehdejší výkladní skříň hudebního konzumu a laciného estrádního klaunství s levnou špinavou prostitucí v podmínkách, z nichž se leckomu sevře žaludek (alespoň tak si jej zjednodušeně vykládám), vlastně Číst více

S oběma deskama jsem před téměř dvaceti lety trávil poměrně dost času, než v roce 2006 vyšla další řadová deska „Music War“, která z období po Šantrůčkově comebacku na přelomu tisíciletí zůstala nejvýraznější a v pozitivním slova smyslu nejnestravitelnější nahrávkou. Všechno ostatní už byly a jsou jenom deriváty. „Acid Mouse“ i „Stejný krysy jako kdysi“ Číst více

28. prosince, 2016

Papagáj nás bere na další exkurzi skrze časové okénko, tentokrát do roku 1992, kdy vydal teplický Šanov u Globusu na kazetách a cédé svoje druhé album „On the Shit“. A jak je u PHR poslední dobou dobrý zvykem, vychází remasterovaně na vinylu – vůbec poprvé. Šanov měl skrze svůj syrový, jedovatý a ostrý punk v Číst více

30. září, 2011

Už dlouho mě žádná neznámá kapela neposadila na zadek takovymhle stylem. Naposled to touhle měrou byli Morne a před nima Masshysteri, byť ty jsou z trochu jinýho těsta. Letos tady zahráli Tragedy, Victims, Skitsystem, Unkind, Hellshock, Appalachian Terror Unit, Dropdead, Mob 47, Visions of War … a přestože všechny ty koncerty byly dobrý (takoví Doom, Číst více

26. října, 2017

Na stole máme další splitko dvou českejch kapel a znovu musím vypíchnout, že domácí počiny mi stále dělají velkou radost. Ale nezdržujme se předehrou a pojďme na věc. Scalp patří k té hrstce kapel z Liberce (a okolí), které by se daly označit za místní stálice. A ono to tak nějak souvisí s faktorama, které Číst více

Scheisse Minelli jsou tu s dalším splitem, jenž navíc vyšel téměř souběžně s novým albem. Partnery jsou tentokrát kalifornští General Fucking Principle a o vydání se stejně jako v případě samostatné desky postarali v Rockstar Records. General Fucking Principle, to je tak trochu kdo je kdo v jihokalifornském punku, na kytaru Greg Hetson z Circle Jerks a Bad Religion, mikrofon třímá Číst více

10. května, 2011

Tak za prvý, nenávidím downloady a jejich následný recenze. Není to tak, že jsem materialista a musím mít všechno co kde vyjde, ale hrozně špatně se píše recenze na album, kde si nemůžu ošahat obal, přečíst texty atp. A co si budeme povídat kolikrát samotný provedení té či oné desky je nenahraditelnou součástí alba jako Číst více

Opět jsem musel nahrávce brněnských mladých junáků See You In Hell dát trochu čas. A že se vyplatilo dát si trochu odstup! Můžu s klidným svědomím říct, že je to v posledních týdnech moje nejposlouchanější nahrávka. Poslouchám na bandcampu, točím dokola kazetu při balení objednávek. Vinyl si teda pravda pustím už jenom vzácně. Na ten potřebuju mít Číst více