Oi! music. Jedna z mála věcí, který musejí zůstat zakonzervovaný v původním stavu a je to snad i žádoucí. Jen s menší úpravou frizúry. Srdcaři a agilové z Pirates Press Records pomáhají držet tuhle kulturu nahoře vlastně od začátku svojí existence. Double-review na úzce související kompilačku a plešatej komiks. Kompilace přináší stájový showcase 2020 dvaceti Číst více

30. dubna, 2010

Další asfalt koupenej na letošním OEF 09 a poslouchanej 7.10.09 … hmmm nic no. První díl série Czech Demo Series od Doomentia Records. Jako start byla zvolená demo nahrávka libereckých V.A.R. aka Vratislavický Amatérský Rock, později Vratislavický Alkoholický Rachot. Nahrávka je jak již bylo řečeno z dema z roku 1989. Opět s úvodním slovem Petra Číst více

Lokální kompilace jsou prostě výborná věc. Tedy, pokud si je daný kraj může „dovolit“. A jihomoravská metropole a její blízké okolí má v tomto ohledu před ostatními kraji u nás zdá se evidentní náskok. Stranou teď nechám ostatní více či méně úspěšné pokusy o podobný projekt jinde a budeme i přehlížet onu bájnou „soutěživost“ našich Číst více

Opět fošna, kterou na gramec pokládám hodně po datu vydání. Na kompilace prostě potřebuju klid a čas a obou atributů mám v posledních pár letech málo. Takže desetipalec, osm kapel a k tomu anglicky psanej fanzin. Dobrá práce boskovicko-cardiffského bratrského dua! Otvírákem jsou tři vály od Controlled Existence, které se již objevily na split kazetě Číst více

Čtvrté pokračování kompilační série Dimmorna Skingras, zachycující dění na syrovějším spektru švédské punkové scény, má ve své dataci rok 2018 a nabízí desítku kapel. Desku startují Selkäsauna, zpívající ve finštině a stylově čerpající z kapel jako No Security nebo Valvontakommisio. Jinými slovy rychlý skandinávský hardcore punk, stavící na výrazných rifech a lehce metalovém zvuku. Pro mě Číst více

7. srpna, 2018

Švédská verze „Spalte Brno na prach“ a „Brno stále v plamenech“ aneb „Dis is Malmö“. V tomhle švédském městě ležícím na jihu Švédska a mostem spojeným s nedalekou dánskou metropolí to co se týče punkové scény hodně vibruje a žije. A to hlavně v té špinavější části punkových odnoží. Tzv. disbeat nebo chcete-li raw punk anebo chcete-li místní pojmenování Číst více

23. května, 2017

Tvl. Tvl. Tady si nejenom sypu popel na hlavu, ale jsem tak cca po oči v popelnici plný žhavýho popele. Hm a vzhledem ke stylu, které tohle čtyř splitko je, je to celkem trefný přirovnání. Zkuste tohle poslouchat s blbou náladou a žhavej popel bude jenom začátek. Přijdou horší věci! A teď to fakt nemyslím Číst více

5. srpna, 2015

Furt čekám na nějaký vhodný počasí, kdy bych zasednul k týhle double LP kompilaci a pořád nic. Pořád venku svítí slunce. Tak to vezmu teda z toho druhýho konce. Nesnesitelný vedro a pálící slunce můžou bejt taky vhodnej podklad pro psaní recenze na black metal. Že? Tohle je Banánovo dítě, zplozenec pekla. Vymezení se pankáčů, který hrajou Číst více

Se u nás jen tak nevidí, že by vyšel jakejkoliv vinyl jako propagace webovýho zinu. I když webovej zin. To je i není diycore.net. Kdo zná, ten ví, kdo nezná, ten pozná. Digitální hipíci nebo hodně dobrá stránka o muzice? Nedovedu posoudit, fakt je ten, že tam chodim a čtu si. Tahle kompilace může bejt Číst více

13. ledna, 2015

Jednou z posledních tuzemských desek roku 2014 je velice zajímavá kompilace, která se v distribucích a internetech objevila jako blesk z čistého nebe. Bez přípravy, bez varování … prostě na krev. Hehe. Další plusovým bodem budiž, že těhle dvanáct palců si zúčastněné kapely vydaly a distribuovaly sami. Respekt. Na příznačně krvavě červeném vinylu je dvanáct válů, které jsou Číst více