Anyway – Dead End

Rok vydání: 2006
Label: Silver Rocket / More Noise Less Music
Délka: 33:58
Autor: Semai

Co napsat o kapele, kterou všichni znají a minimálně třičtvrtě těch „všech“ lidí jí miluje… Mezi těch třičtvrtě lidí jsem se nepočítal až do té doby, než jsem dostal jejich CD k recenzi. Mělnické Anyway jsem měl možnost vidět na letošním Fluff festu a musím se přiznat, že mě vůbec nevzali. Proto jsem docela váhal, jestli se do týhle recenze vůbec pustit. Nakonec jsem rád, že jsem do toho šel. Málokdy se stane, že mě něco chytne po deseti sekundách a ten pocit vydrží celou půlhodinu, než člověk otevře oči a zjistí, že CD dohrálo. První album Golf Club jsem neslyšel. Dead End je jejich druhá deska a musim přiznat, že se jim povedla na výbornou. Chlapci v sobě nezapřou, že je sakra ovlivnil Rock´N´Roll. Ve 12 skladbách si ho za asistence foukací harmoniky a ukřičeného, ale „vesměs“ melodického zpěvu užijete víc než dost 🙂 . Texty jsou v Angličtině a musim přiznat, že jsou povedený. Občas mi vstávaj chlupy hrůzou když slyším českou kapelu zpívat anglicky, ale tady je to se zpěvem naprosto v pořádku. Kolik kapel dokáže smíchat RNR a Hardcore tak, aby to k něčemu vypadalo opravdu nevím, ale samotnýmu je mi záhadou, že mě tahle kapela mohla naživo nebavit. Mezi moje nejoblíbenější vály patří určitě Lost, Love Affairs a Dead Hero. Nedávno jsem psal, že se mi po dlouhý době dostala do ruky nějaká nová česká deska, která mě mile překvapila. Teď se mi po dlouhý době dostala do ruky nová česká deska, která mě naprosto rozsekala. Jedinou její nevýhodou je absence textů v bookletu, který se bohužel skládá jenom z úvodního obrázku, fotky kapely se jmény a nezbytnými údaji o produkci. Je to docela škoda, ale když tenhle nedostatek pominete, zbyde Vám parádní CD plný nadupanýho HC/Punk/Rock´n´Rollu. Pro mě zatím nejlepší česká deska roku 2006.

01 Lost 2:23

02 Sick 2:50

03 A Man Who Stands In The Street With A Paperback Book In His Hand 2:07