Tahle peruánská raw punk kapela asi stejně nejvíc každého zajímala, když vydala split singl s Warvictims. Muhehe. A přitom je to kvalitní crust / punk námrd s výborným zvukem a tahem na branku. Mno nic. „Guettos Del Sur“ je samostatný singl z roku 2014, který vyšel v kooperaci několika labelů (převážně evropských) a proto se pár kusů potulovalo i Číst více

18. listopadu, 2020

Jednu dobu se v USA rojily raw punk / d-takt kapely skoro stejnou rychlostí jako ve Švédsku. A protože jsem poloviční blázen, tak co kapela to zásah do černého. Na komoru. Teda na tu moji malou omezenou komůrku přežvykující stále dokola kolovrátkové disbeat kapely, které znějí jako tisící špatná kopie Disclose mixlých s Framtid s Číst více

12. listopadu, 2020

Vypadla na mě doma hromádka singlů, u kterých jsem si cca před pět lety předsevzal, že napíšu recenze. Jen tak. Protože mě bavily atd. atd. Tak jo .. nastal čas. Oprášíme je a snad se vám pokud je někde v některém distru vyhrabete budou líbit. Stejně jako mně. První náhodný výběr padnul na split mezi kanadskými Číst více

15. října, 2020

Příjemné překvapení z našich punkových a hardcorových luhů a hájů. Po demáči na CD a na bandcampu s názvem „Gumo“ tady máme debutní vinyl další moravské „all-star“ kapely, které se jmenuje roztomile „Hajzle E.P.“. Mimo klasické atributy jakým jsou atypický zpěv a frázování Máry (ex-Mrtvá Budoucnost, Festa Desperato atd. atd. atd.), které se s postupujícím Číst více

1. září, 2020

Syrový a surový hardcore punk. Rozhodně ne brutální a rozhodně ne inovativní. Prostě tuzemský nášleh, který neurazí. Texty o tom co je sere. Zvuk a produkce nahrávky zřejmě naschvál v  jakoby ohlodaně špinavé či spíš primitivně znějící podobě. Ostrá kytara, srozumitelný řevozpěv. Sestava složená z členů Rapsöd či Aliusterra. Jak jsem někde zahlédl popisku hardcore punk Číst více

Dlouho to trvalo od okamžiku, kdy jsem si EP Godot Youth zaslaný Kocourem vyzvednul na poště k okamžiku, kdy jsem byl schopnej něco o něm napsat. Všechno vyřčeno, všechno přežvejkáno, všechno jsem slyšel mockrát. 45rpm, další sedmipalec, pořád stejnej hardcore. A pak mi to zase všechno došlo. Bezstarostný ráno jako bylo to dnešní, než jsem Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

27. dubna, 2020

Když seismografy v okolí Toronta vysílají varovné signály někam směrem k CN Tower, tamní crusties jsou naprosto v klidu tušíce, že to pouze Last Agony naběhli do zkušebny. Ale vážně, na tomhle EP by mělo být varování, protože tahle demoliční četa srovná všechno se zemí a vám narve makovici do plechovky od piva. Chris po Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

25. října, 2019

Lahůdka pro všechny fans špinavého old school thrash metalu. Zahuhlaný nervní zvuk s výrazným kopákem, primitivní (ale uchu lahodící) thrash riffy a melodie a typický zlý krákoravý zpěv. To jsou Demolizer! Vedlejší projekt členů Radiation, Barbar či Goatcraft. Bratislava thrash gang vládne! <= Tak a po tuhle pasáž mám recenzi rozepsanou asi tak už půl Číst více

21. února, 2019

Jednou z prvních nahrávek pro rok 2019 co jsem zaregistroval bylo právě nové EP kalifornských Torsö, novoroční hudební odpíchnutí si nedokážu představit lépe. Oblast Bay Area jsem platonicky zbožňoval už léta před její první návštěvou a mohly za to právě kapely odsud pocházející, ostatně i první koncert oaklandských Torsö se konal koncem roku 2013 v Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

3. prosince, 2018

Tváře, které může posluchač znát z působění v Nežfaleš, Cirguz nebo Bad Taste, případně z vysedávání v pražských putikách, před pár lety spojily síly a zrealizovaly kapelu, o které jsme při nekonečných opileckých debatách nad ránem na Újezdě či v Bubnu plkali celé roky. Junk Food se vynořili v místním punkovém prostředí, aby předváděli přímočarý punk čerpající z ducha muziky, kterou posloucháme. Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |