27. dubna, 2020

Když seismografy v okolí Toronta vysílají varovné signály někam směrem k CN Tower, tamní crusties jsou naprosto v klidu tušíce, že to pouze Last Agony naběhli do zkušebny. Ale vážně, na tomhle EP by mělo být varování, protože tahle demoliční četa srovná všechno se zemí a vám narve makovici do plechovky od piva. Chris po Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

25. října, 2019

Lahůdka pro všechny fans špinavého old school thrash metalu. Zahuhlaný nervní zvuk s výrazným kopákem, primitivní (ale uchu lahodící) thrash riffy a melodie a typický zlý krákoravý zpěv. To jsou Demolizer! Vedlejší projekt členů Radiation, Barbar či Goatcraft. Bratislava thrash gang vládne! <= Tak a po tuhle pasáž mám recenzi rozepsanou asi tak už půl Číst více

21. února, 2019

Jednou z prvních nahrávek pro rok 2019 co jsem zaregistroval bylo právě nové EP kalifornských Torsö, novoroční hudební odpíchnutí si nedokážu představit lépe. Oblast Bay Area jsem platonicky zbožňoval už léta před její první návštěvou a mohly za to právě kapely odsud pocházející, ostatně i první koncert oaklandských Torsö se konal koncem roku 2013 v Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

3. prosince, 2018

Tváře, které může posluchač znát z působění v Nežfaleš, Cirguz nebo Bad Taste, případně z vysedávání v pražských putikách, před pár lety spojily síly a zrealizovaly kapelu, o které jsme při nekonečných opileckých debatách nad ránem na Újezdě či v Bubnu plkali celé roky. Junk Food se vynořili v místním punkovém prostředí, aby předváděli přímočarý punk čerpající z ducha muziky, kterou posloucháme. Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

15. listopadu, 2018

U tohodle singlu si sypu popel na hlavu. A to tolik popela, že už ho mám od země až po oči. Vypadnul na mě z hromádky singlů, kterou jsem nedávno našel nezařazenou v jedný zaprášený krabici. Sakra sakra. Rok vydání 2014. Ok jdeme plnit resty. Tenhle singl vyšel u norského labelu Byllepest Records jako devátý v jejich už Číst více

K sedmipalci Trauma 84 jsem přistupoval s otazníky v očích a očekáváním v srdci. Velká neznámá k řešení, což se mi dlouho nestalo. Jedinou indicií bylo Brno a tam, jak známo, se dá čekat všelicos, jenom ne uhlazený melodie aspirantů do pořadu Drive. Soudit se dalo i podle obalu, ale verdikt jsem nechtěl vyřknout. Jen Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

Takže, na recenzi mi přistál tenhle 7″ EP, tož pome na to! Obal v klasické šedočerné kombinaci, na něm vyobrazeni zúčastnění umělci, uvnitř texty, některé v češtině, jiné v mateřském jazyce pěvkyně (tzn. slovensky), překlad do AJ taktéž nechybí. Provařují se zde klasické nihilisticko sociálně destrukční témata… Hážu desku na vařič, první bič začíná kytarovou Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

1. září, 2018

S RV-4 jsem přišel poprvé do kontaktu v prosinci 2013 v benešovským klubu Atlas. Mám nejistou vzpomínku, že Jirka měl zlomenou nohu a koncert odehrál jako starý barový vlk na barový stoličce vsedě a už tenkrát se podával hardcore bez komplikací a kompromisů. Téměř o pět let později se mi dostává do rukou vinylová prvotina Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: EP |

6. června, 2018

Na tenhle čtyřsplit jsem napjatě čekal tak dlouho, až jsem skoro zapomněl, že má vyjít. Vydání se protahovalo, ale nakonec se naštěstí vše dotáhlo do zdárného konce a my tady tak máme další skvostnou nahrávku, která nejenže sdružuje hned čtyři skvělé domácí kapely, jež svoje skladby nahrály speciálně pro tento účel, ale zároveň překračuje hranice Číst více

15. května, 2018

Co bych tak asi měl napsat o singlu kapely, podle které se v podstatě jmenuje můj label atd. atd.? Kulervoucí grind core? Klasika? Punkem kořeněné grind peklo? Přesně tak. Tenhle sedmipalec je zatím poslední nahrávkou těhle amíků, ke kterým vzhlíží celý grind core svět. Osm válů upečených v nekompletní tříčlenné sestavě vyšlo celkem nečekaně a Číst více