26. října, 2020

Další objev (osobní) na tuzemské scéně technického death metalu. Znalci zřejmě tuhle kapelu už nějaký ten pátek sledují. Pro mě jde o první kontakt. Phylactery jsou z Brna a hrají moderní brutální technický death metal ne nepodobný americkým kapelám alá Dying Fetus atd. Kapela byla založená v roce 2013 a po vykrystalizování sestavy natočili v roce 2015 dvousongové Číst více

Jo jo … někdy prostě máš napsat pár slov o kapele, kde hrajou tvoji známí a kamarádi a ve finále zjistíš po x-tém poslechu, že sedíš a čumíš do monitoru, do sluchátek ti ta nahrávka hraje asi po stopadesátýtřetí a stejně nevíš co máš napsat. Samozřejmě nechceš urazit a nahrávku nějak shodit, takže přemejšlíš a Číst více

12. června, 2020

Jak už jsem několikrát podotýkal nejsem expert na thrash metal a proto mi taky trvá nekonečně dlouho než se odhodlám něco sepsat o albech, která jsem dostal na recenze. Tímhle nepřímým přiznáním, že jsem lempl se omlouvám kapele i labelu. A nejspíš bude hůř. “Svatej holokaust” je zatím poslední samostatné album pražských thrasherů Kaar (nepočítám-li Číst více

Roky 2005, 2006. Dvanáctkou z Holešovic na Smíchov, v kapse bundy discman s alby: Z extrému do extrému, Live In U.K. a Systém kanibal. Jaro 2007 a první koncert Zeměžluče, kterej jsem viděl. V mělnickym kulturáku se Šanov 1. Dohromady jsem viděl dva. Poslední deska “Hledání” se mi líbila hodně a já teď s hrůzou Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: CD |

Za více než třicet let loni u PHR vyšla pátá deska Davový psychózy s názvem “Emancipácia”. Na první poslech nijak zajímavá věc. S každym dalšim se to zlepšuje a teď můžu s čistou hlavou říct, že ačkoliv to neni výjimečná nahrávka, rád se k ní budu vracet. Sice nikterak často, ale jedná se o dost Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: CD |

4. března, 2020

Hm tak copak nám tady pánové ze spolků Evidence Smrti a Brünner Todesmarsch jakože předvádějí? Čtyři vály jsou málo. Chceme víc! Tohle by sice mělo patřit až na konec, ale já si dovolím předčasně ejaku … vyjádřit se k debutní nahrávce pohrobků právě Evidence Smrti. Kapely, kterou nešlo nemít rád. Ať už osobitým a charakteristickým Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: CD |

Pozdě ale přece. U mě už asi klasika ne? Než se dostanu k napsání recenze jsou zmíněné nahrávky už poměrně (v dnešní zrychlené době) téměř raritní a historické záležitosti. Tak ale nebudeme plkat o lenosti a vrhneme se rovnou na tuhle nahrávku. Final Flag. Projekt složený částečně z tuzemských Exorcizphobia – mocný vládce Skoři, Tortharry Číst více

V kapele jsme jim říkali “spravedliví hardcoráci” nebo jenom zkráceně “spravedliví”. A tak jsem na posledním “posledním” koncertě stál vedle jednoho takovýho spravedlivýho fotra kolem padesátky a bylo mi dobře. Z podia se řinula energie, emoce a melancholie. To byla přesně ta výbušná směs, která se zrcadlila v očích toho kluka, když máchal ve vzduchu Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: CD |

Pražští Just Wär v loňském roce prožili klinickou smrt, aby se z nich po návratu zpět mezi živé stalo možná nejčastěji skloňované jméno české punkové kapely minimálně v přilehlém zahraničí. A na této nahrávce pánové usilují o potvrzení vydobytých pozic. Nevím zda má stav zmrtvýchvstání symbolizovat i intro, každopádně při tomto výkladu perfektně funguje. A Číst více

Vložil: Buky | Kategorie: CD |

Trochu se zpožděním (od první data vydání) se dostávám k poslechu zbrusu nové studiovky trutnovské thrash / hardcore kapely Exorcizphobia. Album se jmenuje „About Us Without Us“ a o vydání se postaral velice aktivní tuzemský label Support Underground (všechny tituly rozhodně doporučuji!). Album se nahrálo již ke konci roku 2017 v Pulton Studiu a najdete na něm Číst více