3 roky po debutovém albu “Strach ze změny” vychází nová placka Idiotů z Uherského Hradiště, resp. Otrokovic. Za tu dobu si IND prošli klinickou smrtí a hlavně (!), zase se o něco zlepšili. “Systematický podvod” byl nahrávanej v sestavě Jaromír (zpěv), Karel (kytara), Petr (basa) a Lukáš (bicí), takže oproti dřívější nahrávce změna na postu Číst více

Inerdzii u nás netřeba sáhodlouze představovat, v ČR hraje poměrně často a je u nás celkem oblíbená. Patří mezi základní stavební kameny italské streetpunkové scény a je vedená ve stejné škatulce jako třeba FFD, Derozer, Klasse Kriminale, Reazione nebo Los Fastidios (ve kterých mimochodem všichni její členové dříve hráli a nahráli s nimi výborný album Číst více

1. ledna, 2008

Italská kapela Inerdzia vznikla někdy v roce 1995 a do podvědomí fanoušků se dostala zejména díky perfektnímu ženskýmu vokálu, kterej nemá na svědomí nikdo jinej než Elenerd, jež jednu dobu hrála na basu s Los Fastidios (mohli jsme jí s nima vidět třeba na předloňskym Antifestu). Album Tu Puoi vzniklo po dvou demáčích jako debut Číst více

15. května, 2009

Instant Agony nejsou žádní nováčci na punkové scéně, což řada z vás moc dobře ví, a určitě to nebude jen jejich vystoupením na Antifestu v roce 2006. Přestože však svůj první singl vydali už v roce 1982, není tato kapela z okolí Liverpoolu zase tolik profláklá, jako řada jejích souputníků. Instant Agony řachaj svižnej a Číst více

Tak todle je fakt prda! Klasickej příklad toho, jak se mi do rukou naprosto náhodně dostalo CD, od kterýho jsem vůbec nevěděl co mám čekat – o tý kapele jsem přece nikdy neslyšel. O to lepší je pak to překvapení a že je kurva příjemný, no co vám budu povídat – určitě se vám to Číst více

24. května, 2010

Hrubej split. Malinko staršího data vydání, ale co už. První páni na holení Iron Lung. Grind core / power violence rubanice. První songy zvuk a štýlo alá Gride. Sekaný riffy, zpomalovací pasáže, překotný změny tempa. Ze sludge pasáží do non-stop fastcore řezničiny. Těch rozevláčnejch pasáží je tam celkem dost. Takže si pravověrní fanoušci power violence Číst více