26. října, 2022

Člověku člověkem, pojišťuju si význam slova zřídlo. Nacházím, kdo byl Midas, Midasové. Pak oceán smrtichřtán, myriády, a kukuč má ten prevít! Výlet do tvarů, který se v mým slovníku objevují zřídkakdy a zřídkakde, hehe. Rok a půl jsem čekal na druhou desku Chorobopop. Trpělivost růže přináší. „Odrazit od dna“ je krapet zádumčivější deska, postavená spíš Číst více

S oběma deskama jsem před téměř dvaceti lety trávil poměrně dost času, než v roce 2006 vyšla další řadová deska „Music War“, která z období po Šantrůčkově comebacku na přelomu tisíciletí zůstala nejvýraznější a v pozitivním slova smyslu nejnestravitelnější nahrávkou. Všechno ostatní už byly a jsou jenom deriváty. „Acid Mouse“ i „Stejný krysy jako kdysi“ Číst více

9. září, 2022

Další z řady Papagájových vinylových recyklátů více jak pětadvacet let starých věcí. A „Éčka“ buď miluješ i dneska a přijímáš je se vším, co na tom zároveň nenávidíš anebo – jdeš od toho. Hodně lidí ani číst nezačne. Pokud si vyrůstal v druhý půli devadesátých letech, po konci vyučování jsi netrávil s walkmanem volný chvíle Číst více

10. srpna, 2022

Vážené čtenářstvo, naše redakce vám přináší šestý díl z cyklu „Lepší pozdě, nežli nikdy.“ Životy některých se vrací do relativního stavu normality a milióny dalších životů byly, jsou a budou v permanentním stavu ohrožení, s permanentním pocitem strachu, úzkosti, ponížení, pohledu skrze prsty. Životy v bombových krytech, životy za zdmi, životy tlející pod jhem druhých. Číst více

18. července, 2022

Vážené čtenářstvo, naše redakce vám přináší pátý díl z cyklu „Lepší pozdě, nežli nikdy.“ Životy některých se vrací do relativního stavu normality a milióny dalších životů byly, jsou a budou v permanentním stavu ohrožení, s permanentním pocitem strachu, úzkosti, ponížení, pohledu skrze prsty. Životy v bombových krytech, životy za zdmi, životy tlející pod jhem druhých. Číst více

1. července, 2022

Vážené čtenářstvo, naše redakce vám přináší čtvrtý díl z cyklu „Lepší pozdě, nežli nikdy.“ Životy některých se vrací do relativního stavu normality a milióny dalších životů byly, jsou a budou v permanentním stavu ohrožení, s permanentním pocitem strachu, úzkosti, ponížení, pohledu skrze prsty. Životy v bombových krytech, životy za zdmi, životy tlející pod jhem druhých. Číst více

Dvě první alba, která vyšla dosud pouze na CD se dočkala vinylu. A to hnedle takhle masivně – obě na jednom LP. Předělaný artwork obou obalů a o vydání se postaralo několik labelů ve společné koopearaci. Tuzemskou zastupuje Aback Distribution. HUMAN FAULT – Poslední propadne peklu. Pro tuhle vyškovskou hardocre / punk kapelu mám slabost. Číst více

S touhle recenzí jsem si dával trochu načas. Teda vlastně se kterou si v poslední době nedávám. Mno nic. Nové album Vysočina fastcore tornáda. Já vím, že už to dávno není čistě jihlavská (a okolí) kapela, ale mám je tak prostě zafixované a nebudu nejspíš sám. Když jsem se doma díval po všech těch krabicích Číst více

9. května, 2022

Vážené čtenářstvo, naše redakce vám přináší druhý díl z cyklu „Lepší pozdě, nežli nikdy.“ Životy některých se vrací do relativního stavu normality a milióny dalších životů byly, jsou a budou v permanentním stavu ohrožení, s permanentním pocitem strachu, úzkosti, ponížení, pohledu skrze prsty. Životy v bombových krytech, životy za zdmi, životy tlející pod jhem druhých. Číst více

Vážené čtenářstvo, naše redakce vám přináší první díl z cyklu „Lepší pozdě, nežli nikdy.“ Životy některých se vrací do relativního stavu normality a milióny dalších životů byly, jsou a budou v permanentním stavu ohrožení, s permanentním pocitem strachu, úzkosti, ponížení, pohledu skrze prsty. Životy v bombových krytech, životy za zdmi, životy tlející pod jhem druhých. Číst více