18. května, 2018

Když tak poslouchám aktuální nahrávku moravských Rabies, s nostalgickou slzou v oku vzpomínám na skating na Venice Beach a pak prosluněnou jízdu po úchvatné, oceánem lemované krajině malebné kalifornské Pacific Coast Highway, kdy se v autě točil digipack Operation Ivy čerstvě zakoupený v Amoeba records, a říkám si, že mít tenkrát po ruce „Anarkids“ od Číst více

12. ledna, 2022

Havířov. Kryštof, David Pastrňák, Radegast. Recenze na Kryštof se chopí Mirek, Pasta má aktuálně o bod míň než kolik je na týhle desce tracků, takže z této trojice volím Radegast. Tedy kapelu, nikoliv tamní pivovar. Ostatně Papagáj jim nedávno vydal na vinylu dva jejich demáče z druhé poloviny 80. let. Pokud jste spíš větřili re-edici Číst více

21. listopadu, 2012

„Vemte si soudruzi takovej samopal vzor 24. Kontrolní otázka: teď by mě zajímalo, jestlipak víte soudruzi, jakou má takovej samopal kadenci“ … přeneseme se z vojenskejch prostor 80. let na hudební scénu roku 2012 a otázka bude znít nějak ve smyslu, jestlipak víte, jakou kadenci maj Rapsöd vzor 45 rpm. Nějakej sapyk se může zahrabat Číst více

5. února, 2013

Druhá z dvojice souběžně vydaných desek RAS ze Stockholmu, ve kterých najdete rytmickou sekci skvělých Henry Fiat Open Sore. O vydání „modré“ desky se na rozdíl od té „žluté“ postaralo vydavatelství Push My Buttons. Co mají obě desky společné je skvělý sound a abnormální cit pro chytlavé písničky, které v sobě mísí hudební nekonformnost raných Číst více

6. března, 2015

Je to už nějakej pátek, kdy napříč zinům a koncertům vládla vlna portlandskýho punku. Tu dobu si pamatuju hodně dobře. Tenkrát jsem kupoval všechno, co se kolem tohodle špinavýho města jenom otřelo. Kapely jako DOG SOLDIER, CUT THROAT, RELIGIOUS WAR, TRAGEDY, WARCRY, DEATHCHARGE, BLOOD SPIT NIGHTS, NO PARADE… bla bla bla. Byli oproti HELLSHOCK míň Číst více

20. listopadu, 2012

Jestli jsem se ještě letos na něco těšil, tak je to nová fošna tohohle anglickýho kulometu. Po zprávě o odchodu původního zpěváka Bena Warda (Orange Goblin), jsem na chvíli složil hlavu do dlaní a propadal temným myšlenkám. Pocity nedůvěry k budoucí náhradě na postu diktátora ale nebyly na místě. Všechny moje obavy rozstříleli na posledním Číst více

Letos vydaná kolekce (a lehce pozměněná verze původní East / West kompilace z roku 2019) založená na nekompletních, ale většinových singlech kapely, která úžasně naplňuje definici skrytýho rodinnýho stříbra. Neuvěřitelný melodický potenciál, kterým kapela nikdy nešetřila a byla ke svým posluchačům více než velkorysá. Prostě buď máš nebo nemáš a to parta kolem Daniela Husayna Číst více

Portlandští Red Dons si dali pětiletku na to, aby vytvořili následovníka svého vydařeného druhého alba, ostatně cesty života zavedly dvojici nosných figur kapely do míst od sebe náležitě vzdálených a zatímco Douglas Burns se usídlil v Chicagu, Hajji Husayn skončil až na druhé straně Atlantiku, v Londýně. Nyní s prodlevou přeci jen o něco menší, ač také s náležitým Číst více

27. prosince, 2019

One more revolution my love. REV001 (první katalogový číslo Revelation Records War Zone, a teď posloucháme War Music. Krásnej oslí můstek). Šansonovým prologem začíná pětatřiceti minutová nálož vzteku, frustrace, tvrdejch kytar, těžkotonážních beatů i sypaček a radikálně-expresivní lyriky. Tak jako jsme u Refused zvyklý. Ne, nejde o novou „The Shape Of Punk To Come“, která Číst více

Toto LP je třetí nahrávkou kapely Remek a je jedním ze tří split dvanáctipalců tří kapel – Remek, francouzských Child Meadow a slovinských Paperplanecrash. Kromě něj je již na světě i split Child Meadow a Paperplanecrash a první mix posledního splitu z této trojice Remkům dle vyjádření na jejich stránkách již přistál v emailu. Koho Číst více