Catastrofy – Zbojnícky tanec

Label: Support Underground

Mám rád, když se do produkce nějaké hardcore / punk kapely vetře nenásilnou formou humor a nevypadá to pak úplně hloupě ba naopak to tak trochu čekáte a fakt se u toho bavíte. Luxusním příkladem budiž tvorba slovenské thrash kapely Catastrofy. U jejich alba Zbojnícky tanec se nejenom dostatečně protřepete kebuli na ostrou a výbornou thrash / hardcore produkci, ale zároveň se u toho budete královsky bavit a smíchy za břicho popadat.  Samozřejmě se nebudete smát hudbě samotné, ale trefným a vtipným textům. Plus výborné doprovodné obrázky s anarcho Jánošíkem. Dalo by se říct, že co jsou pro globální scénu Municipal Waste se svým břitkým a toxickým vtipem a smyslem pro humor tím jsou pro lokální scénu (a tím myslím i tu naší českou … páč předpokládám, že my stále jsme jednotná scéna … na rozdíl od té sociální / politické) Catastrofy. A oslím můstkem jsem se dostal k samožné produkci anébrž stylu a hudbě. Tažke ano … pokud máte rádi Municipal Waste šmrnclej old school thrash metalem alá Slayer / Kreator to celé okořeněné hardcore / punk špinavostí. A že je tohle album výborné … o tom svědčí i několik dolisů CD verze, která vyšla ve spolupráci kapely samotné a českého labelu Support Underground. Luxusní digipak. A hlavně tahle nahrávka vyšla i na vinylu, opět v té samé spolupráci. A mám takovej pocit, že vinyl budete právě horko těžko shánět, protože je od labelu i kapely mám za to dávno vyprodaný. Velice zajímavá nahrávka do vaší thrash / hardcore sbírky, která vás na 100% uhrane!

1. Anciáša

Zmráka Sa!

2. Zbojníci Apokalypsy