Consumed By Vultures – In Eterno

Label: Nice To Eat You
Délka: 39:30

Další album ze sérky cédéček, které nám přišly na recenze od tuzemského labelu Nice To Eat You Records, je druhá nahrávka švýcarské brutal death metal kapely Consumed By Vultures s názvem „In Eterno“, což jak mi internety prozradily italský název, páč tahle kapela je zajímavá nejenom svojí produkcí, ale i místem výskytu, což je jediný švýcarský kanton, ve kterém je oficiálním jazykem právě italština. Kapelu tvoří šest chlapíků, přičemž ale tahle smečka byla původně založena jako dvoučlenný projekt, kde všechny nástroje obsluhovala bratrská dvojice chlapců Constantinových. Mno pojďme ale k nahrávce samotné, na celkové ploše cca 40 minut se vám dostane celkem deseti válců, přičemž jeden z nich, a to konkrétně s názvem „Kill To Be Supreme“, se vyskytuje jako finální vál v orchestrální verzi, což je v tomhle stylu rozhodně taková jakoby zajímavost. Každopádně různé klavírní vsuvky atd. se v celém albu vyskytují celkem v hojné míře. Příjemné zpestření. Nahrávka šlape jako dobře promazaný stroj, který šrotuje vše živé v blízkém dosahu. Zvuk je parádní a střídání dvou poloh zpěvů celé nahrávce také spíše přidává (jo dva zpěváci … to jsem jaksi zapomněl zmínit). Každopádně já osobně cením právě ty zpomalující pasáže, který maj řádně hororovou atmosféru, což z téhle kapely a nahrávky dělá něco jedinečného a i přes to, že nejsem žádným velkým znalcem nebo posluchačem tohoto stylu, Consumed By Vultures si díky tomuhle budu pamatovat. Obal a grafika celého alba je parádní práce, což tuhle nahrávku a i práci labelu také posunuje o trochu výš. Každopádně pro fans brutálního death metalu plného vyhrávek, změn a zajímavých hlukových vsuvek můžeme tohle album vřele doporučit.

1. New born

2. The faceless god

3. The choice