Doppelganger Of Death – s/t

Délka: 22:00

Takže co to tady máme – primitivní hrubej brutální funeral black metal aka Doppelganger Of Death anebo taky boční projekt Johnixe, kterýho můžete vidět taky v Poltergeist a Blood In Our Wells a Luksy, kterej pro změnu hraje v Tomorrow´s Hell a také Blood In Our Wells. Do spárů se mi dostala jejich debutní nahrávka, která obsahuje čtyři vály.

Nejsem žádnej velkej znalec tohodle stylu, ale když punkáči hrajou black metal (a k tomu dobře) dokáže to asi každej z nás ocenit. Navíc z týhle nahrávky čpí z každýho záhybu punková špinavost. Ať už hodně zlým zvukem (v tom dobrým slova smyslu – zlým) nebo řevem, kterej není rozhodně typickej pro striktně black metalový kapely. Pro informaci, tahle nahrávka pochází od Bluma (Gattaca), takže každej kdo by měl zálusk koketovat s tímhle stylem předpokládám, že se na něj může obrátit. Pomalé valivé pohřební pasáže střídají ultra rychlé black metal sypanice, přidej pár strašidelnejch zvuků, smečku vyjících vlků … do tohodle počasí ideální soundtrack. Možná vás při poslechu napadne, že je to celý trochu klišovitý a prvoplánovitý, ale co dneska není (ať žije vlna noisovýho d-beatu, že ano …). Prostě nemusíte ani moc znát klasiky žánru a pro ochutnávku vám naprosto bude stačit Doppelganger Of Death a můžete tak ušetřit za desky Wolves In The Throne Room.

I přestože je to jenom dvoučlenný projekt chystají se pro letošní rok možná až dva koncerty, na které bude přibraný nějaký sestavu doplňující host. Rozhodně tahle kapela stojí za pozornost, protože se asi nejvíc přiblížila black metal žánru narozdíl od ostatních českých spíše usměv vzbuzujících projektů … sami si doplňte jakých.

1. Darkness 07:04

2. Rain Of Death 04:21

3. End Of Human Race 03:17