Kaos Urbano – Bronka Y Rebelion

Rok vydání: 2000
Label: Potencial Hardcore
Délka: 34:55

Nedá se nic dělat, pro španělský kapely mám prostě slabost. Kaos Urbano pocházejí z Madridu a jsou označování jako streetpunk, no v mejch uších dost řízlý Oi!em. Vostrej chraplavej hlas doplňuje sborový refrény a chrchlá nasraný španělský texty do říznejch kytar a svižnejch bicích, škoda jenom že ten zvuk neni až zas tak dokonalej jako třeba u dost podobnejch Non Servium. Ale člověk si na to zvykne a teď už mi to k tomu prostě sedí 🙂 Album začíná pomalou baskytarou, ale vzápětí uslyšíte párkrát zařvat Oi! a už to jede pěkně zhurta – to je první pecka, rychlá Bronka Y Rebelion. Hned následující vál Musika Oi! je prostě hymna a sborovej zpěv v refrénu, do kterýho zpěvák prokládá text typu Contra Pacifista – to prostě nemá chybu 🙂 Ve třetí (Plaga Social) a šestý (Kaos Urbano) písničce uslyšíte dokonce trubku. Madrid Resiste – to je čtvrtej song na tomhle albu a další melodie, která se vám vreje do palice ať chcete nebo ne. V Punk Y Skin je supr, jak todle spojení zpívá sborově celá kapela a do toho hrajou jenom bicí, což je nájezd pro závěrečnej silnej refrén. Trubka se opět vrací v jedenáctym fláku (Espiritu Del 69), jehož sloka jede svižný ska a v refrénu nemůžeme přeslechnout časté Skinché (psáno Skinhead :-)). V předposlední třináctý písničce Anti-Espaňol vám daj Kaos Urbano pocítit, že nacionalisti rozhodně nebudou, škoda že neumim španělsky – text by mě docela zajímal. CD zdobí nezbytná samolepka ADVERTENCIA – 100% Anti-Racista, 100% Antifascista a Potencial Hardcore ho prodává za u nás neuvěřitelnou cenu 7 euro.

01 Bronka Y Rebelion

02 Musika Oi!

03 Plaga Social