Terror – One With The Underdogs

Rok vydání: 2004
Label: Trustkill Records
Délka: 32:34

Terror navnadili hardcorový příznivce svym mini-albem Lowest Of The Low (Bridge 9 Records) už v roce 2003 (kromě něj maj za sebou dva sedmipalce a splitko s Ringworm) a spolu s jejich skvělejma koncertníma vystoupeníma (fuj to je obrat) byl todle jeden z hlavních důvodů, proč byl jejich debut s názvem One With The Underdogs jedním z nejočekávanějších alb posledních měsíců. A přestože Lowest Of The Low hodilo laťku dost vysoko a dávalo tušit, že se blíží něco velkýho, todle full-lenght album je ještě o stupeň a půl lepší. Je vyzrálejší, různorodější a možná i živější, což je ale spíš zásluha lepšího zvuku. Už od prvních tónů je jasný, že todle bude sakra vostrá jízda a po celou dobu si tudle jistotu udržuje neochvějně v sobě. Přestože v dost válech přibylo mosh pasáží, tudíž sypačský melodie tady nejsou od první do poslední vteřiny (v tomdle případě určitě k dobu věci), můžete si při jejich poslechu připadat, že sedíte v trakaři, řítíte se velkou rychlostí z kopce a vašeho ´řidiče´ jste nechali roztáhnutýho na silnici daleko za sebou. Do zvuku rychlejch bicích zněj kytary po vzoru starejch Agnostic Front nebo Cro-Mags, tvrdý riffy přecházej místama až do metalu a agresivní zpěv Scotta Vogela doplněj i speciální hosti Jamey Jasta (Hatebreed), Freddy Cricien (Madball) a Lord Ezac. Naprostá většina fláků se pohybuje mezi minutou a půl a dvěma a půl a názvy jako Keep Your Mouth Shut, Less Than Zero, Spit My Rage, Out Of My Face, Find My Way nebo Enemies In Sight už samy o sobě ukazujou textový zaměření. Muzika se přelejvá z rychlejch pecek ve stylu old school hardcore jako Backfire nebo Agnostic Front, k peckám těžkotonážnějším a klouzavějším ve stylu Hatebreed, ať už se jedná o Crushed By The Truh s minutáží 0:57 nebo tříminutovou Not This Time. Výsledkem je to, že Terror do vás během 32 minut napumpujou slušnou dávku agrese a energie a dobyjou Vás líp než proklamovaný Duracel (nebo bude výsledek naprosto opačnej, pakliže se necháte trochu unýst 🙂 – no naživo to musej bejt fakt solidní jatka. Celkem zde najdete 13 válů + skrytej bonusovej song za poslední Enemies In Sight. A přestože jsem z tohodle debutu měl celkem obavy, protože jsem od něj čekal fakt dost, mý očekávání se 100% naplnilo – je to fakt dobrý. Elektronickou pohlednici si můžete prohlídnout tady.

01 One With The Underdogs

02 Keep Your Mouth Shut

03 Less Than Zero