See You In Hell / Contrast Attitude – split EP

Rok vydání: 2010
Label: Insane Society Records
Délka: 10:00

Do třetice všeho dobrého nebo budou další? To musí napadnout každého komu se dostane do ruky tenhle split již s třetí japonskou kapelou. První s Crow byla překvapující záležitost, druhý se Systematic Death naprostá bomba a chtělo by se říct, že tenhle nejnovější již je takovou rutinou. Což by ale mohl tvrdit jenom hlupák …

Na tomhle split se konečně dostalo i na noise crust zástupce japonské scény. A to hned dle mého názoru na nejlepší následovníky japonských bohů Disclose – Contrast Attitude. Ale vezmeme to z tuzemské strany vinylu. Dva vály od See You In Hell nahrané v Hellsound Studiu a mastrované kde jinde než u Jacka Controla v Enormous Door Studiu. Tradiční porce hrubého  japonskem nasáklého hardcore s notoricky známým Jožkovým zpěvem s tak typickým frázováním a samozřejmě opět srozumitelným projevem. Texty má tentokrát na svědomí Filip, kvalitní záležitost, která tě baví nejen poslouchat, ale přinutí tě v klidu si texty i přečíst. Tohle mám fakt rád. Někde se ale stala chyba. Můj malej synátor tč. tři týdny starý u toho usnul. Dělám si prdel. Ne s tím, že usnul, to je pravda a budu mu to pouštět asi častějc, ale s tím, že se někde stala chyba. Navíc ho Contrast Attitude strana ze spánku opět vytrhla.

Contrast Attitude. Hradba hluku. Pocta Disclose. Typický zástupce noise crust scény alá Gloom nebo Frigöra. Stejně jako See You In Hell mají na své straně dva vály. Hele pusť si tvojí přítelkyně (pokud máš vlastní tak tím líp .. cože?) fén blízko ucha, představ si v pozadí cválající splašený stádo koní, hysterickej řev tvýho dítěte (pokud nemáš dosaď jakoukoliv hysterku ze sousedství) a máš diy verzi Contrast Attitude. Kdo nezná, pozná. Tenhle matroš zdá se poněkud rychlejší než předchozí album na Agipunk a to hlavně co se týče bicích. Druhej vál má takový koule, že ho musel ukončit asi až zvukař ze studia, protože by se ten hypnotickej riff dal poslouchat donekonečna. Nikdy mě tohle japonský nadšení pro hluk nepřestane bavit. Mno texty zřejmě nemá cenu hodnotit. Japonská angličtina je poněkud svérázný druh humoru, hehe.

Jo obal. Tenhle master kus je navíc označkován brazilským umělcem Murilo Pommerem. Dost byl vran, vlků a podobnejch zlejch zvířat. Co takhle sovy? Geniální nápad a neméně geniální obal. Přijde mi to na první pohled jako jedny z prvních prací Mida (Deviated Instict). Graficky a vizuálně opět dotaženo k dokonalosti limitovanou edicí. Víc sov, víc barev (vinyl), nějakej ten kartonovej přebal .. Luxus.

Dokonalost.

A bacha … Někdo se dívá.

1. Contrast Attitude - Mind Of Evil