Hellkrusher / Deadly Reign – split EP

Label: Rescued From Life Records
Délka: 10:00

Po téměř desetileté odmlce od poslední vydané nahrávky se britská crust / d-beat legenda Hellkrusher vrátila zpátky mezi živé split sedmipalcem s americkou čistokrevnou d-beat punk kapelou Deadly Reign. A tohle z mrtvýchvstání stojí za to! Tři vály od anglických veteránů vytřou zrak mnoha současným novým kapelám. A nepotřebují k tomu žádné brutální noise experimenty ani kopírovat japonskej noise punk. Pěkně postaru, metalový riffy, crustovej rytmus bicích a vychlastanej zpěv s klišé texty, které nikdy klišé nebudou. Válka? A vy máte informace o tom, že se nikde už neválčí? Já teda rozhodně ne. Nasranej na společnost ve 40 (spíš v 50) letech? A vám do ksichtu „zákonodárci“ denodenně neflušou? Nahráno pod dohledem Bri Doom v 1in12 studiu. V sestavě „chlapci“, kteří prošli kapelama jako Hellbastard, Aftermath, Doom, Extinction Of Mankind, Alehammer, Vallenfyre atd. Starším ročníkům přijde tenhle výčet jako zívačka, mladší nechť použijí vlastní hlavy nebo v případě mentální nouze Google. Druhou stranu okupují Deadly Reign. U nás (trochu i na starém kontinentu všeobecně) neznámá kapela, která mě osobně vloni svojí debutní velkou desku natrhla slušně půlky. A opět nejde o nějakou partičku smrkáčů. Na škopky maník, kterej do nich třískal v Keggcharge nebo ve World Burns To Death, zbytek kapely působil či působí např. v Till Death (split s Warvictims), Century Of War, Scarred For Life (split s Disclose). Dva vály a staromodní d-beat punk, kterej odkazuje ke starejm Discharge nebo Anti Cimex, nahrávka obou kapel vlastně zní jako stará dobrá Anglie. Extinction Of Mankind, Doom, Extreme Noise Terror …. Opět žádná schovávačka za hradbu zpětných vazeb. Poctivej punk! Tenhle singl musí oslovit celou obec crusterskou … a jestli ne, tak je cosi shnilého mezi námi. Amen.

1. Hellkrusher - Human Misery

2. Hellkrusher - Force Fed Their Lies

3. Hellkrusher - Track 3 (To Be Continued)