Antisocial Skills / Rules split LP

Rok vydání: 2020
Label: Burina Records
Délka: 25:00

Tahle recka je celkem utrpení. Ale ne kvůli produkci obou kapel. Spíš moje vlastní chyba. Už jsem ji jednou napsal …. Ale bohužel neuložil a při nějaké automatické aktualizaci a následném otevření Wordu jsem rozepsaný a neuložený soubor neobnovil .. Uff. Tak jsem ji zase na pár týdnů odložil. Vzteky bez sebe na sebe. Teď ji ukládám po každé větě. Utrpení, ale ne hudební. I když jsem vlastně na tomhle splitu zpětně našel co bych tam možná rád slyšel. Každopádně Antisocial Skills je partička slovenských imigrantů (haha) žijících v Praze a produkujících hardcore, který se v našich končinách jakože moc nehraje. Špetka amerického hardcoru z 80. let, živelnost švédských kapel z 90. let a k tomu špinavej, ale kvalitní zvuk, kterej tuhle trojkombinaci dokonale spojuje. Nahráno pod taktovkou mistra Amaka v Golden Hive Studiu. Melodický rychlý hardcore, kde se rychlejší pasáže plynule rozplývají v roztáhlých částech aniž by to ubíralo desce na drajvu. Spokojenost. I když jak jsem výše napsal – možná by se mi u toho líbil víc melodičtější zpěv. Ale to je jenom můj problém, že ano.

Druhou stranu si zabrali chorvatští Rules. Dosud jsem neměl tu čest a protože jsem lama, tak až do prvního poslechu vinylu jsem si myslel, že jde o samostatnou velkou desku Antisocial Skills. Ach jo. Nějak můj mozek nechtěl přijmout informaci, že jde o split. Mno nicméně. Čtyři podlouhlé vály od Rules se nesou v ještě drsnějším duchu než strana Pražáků. První vál má pět minut a táhne se jak sopel z nosu. Celkem to ale příjemně utíká a i další songy jsou plné hlukových a experimentálních vložek. Hardcore se špetkou noise rocku a stoneru. Takže doporučuju na rozpogování stranu Antisocial Skills a na vyklidněnou stranu Rules. Zajímavá deska! Obal ve fialové barvě jako bonus included.

A1. Antisocial Skills - You do not (intro)

A2. Antisocial Skills - I walk alone

A3. Antisocial Skills - Endless opportunities