Hounds Of Hate – s/t

Rok vydání: 2013
Label: Assault Records
Autor: Cíba

Je tomu už nějakej čas, co mě na lopatky položili INSTITUTION.  Ani jsem se z toho pořádně nestačil voklepat a už mi přijde další šlupka od těhle sXe vagabundů z New Yorkskýho Braddocku. To, že se nejedná o nějakej všemožně inteligentní a uměleckej hudební zážitek napoví už obal. Ten se honosí  krutopřísnou černobílou fotkou dvou pouličně fajtujícíh holobrádků s rukavicema většíma, než jejich vlastní hlava. Uvnitř fotka čtvrti města zaslíbeného, no a můžu říct, že vidět každej den tuhle industriálně betonovou hrůzu, tak jsem asi nasranej stejně jako Hounds of Hate. Protože to, co se v jejich projevu nejvíc odráží, je asi každodenní potloukání se v šedivejch ulicích bez růžovejch brejlí a s nabitým vědomím, že těm nahoře je tohle všechno okolo stejně ukradený. Takže pánové sázej těžkej oldskuul  jako naši hrdinové. Myslím tím hrdinové těch všech, kdož jako náctiletý hádě ujížděli na deskách  AGNOSTIC FRONT – „Cause for alarm“ nebo SOIA – „Just look around“ a vlastně na celý NYHC shovel scéně. Tahle sebranka dokázala do svý hudby protlačit autenticitu tehdejších nahrávek a časů. Samozřejmě i stylově se držej pevně zakousnutý jako buldok a tlačej svojí káru železobetonovejch sutin v kolejích svých předchůdců. To samozřejmě není na škodu a popravdě, nic jinýho bych z NY ani slyšet nechtěl. Jedná se teda po několika kazetách a sedmipalci o jejich první velkou fošnu. V kapele, jak jsem zjistil, hraje i dokonce někdo z R.A.M.B.O.. Oproti nim jsou HOH samo stylově o kus jinde. Takže shrnuto podtrženo. Prachsprostej, prdel nakopávající hárdkor s lehkým Oi! závanem. Pro potloukání se městem a přeplněným vlakem do práce perfektní meditační hudba

1. Hello Cruel World

2. Secret Knowledge

3. Pound Of Flesh