Krang – Sounds Of Death

Label: Distro-y Records
Délka: 24:00
První sedmipalec týhle kapely jsem tak nějak nechal bez povšimnutí. Už se mi zdálo, že toho stenchcoru je moc. Vypadalo to na další vlnu, kdy se objevují desítky nových nudných kapel stejně jako tomu bylo v trendu neocrustu nebo retro osmdesátkovýho hardcoru. Ale vono ruku na srdce. Přece jenom bude ten stenchcore trend pro mě osobně pořád lepší než miliontá špatná kopie Tragedy nebo nedejbože něco co má napodobovat špatně zahraný Fall Of Efrafa (a to i přímo s nima mám na jejich posledních nahrávkách problém ….).
Na každopádně jsem se na plnohodnotný album amerických Krang docela těšil. Nejsem z toho ve výsledku pokaděnej, ale splňuje to všechny atributy alba, který doposloucháš do konce a následně si to ještě v budoucnosti párkrát zopakuješ. A to je to co kapele chci. Samozřejmě mi to nedá a musím tady vypsat i to co je na týhle kapele klišovitý (klišé nerovná se hned špatný, ok?). Obal s nějakým tím WarHammer námětem (Halseycaust to trochu zachraňuje), náměty textů to samý, intro – vybrnkávanejch tisíc minut s atmosférickým pozadím (sakra kdy na to tyhle kapely přijdou a vlítnou na to hned a odpustěj si ty megasáhodlouhý rozjezdy?), zvuk jak když nahráváš ve sklepě na kazeťák (a pak to digitálně upravíš v kompu), k tomu vykradený riffy a postupy Amebix, Axegrinder případně Hellshock (ale pššššt!!!!) a hlavně občas nějakou tu metalovou vyhrávku (heavy metal rules!). Tak a tady máte v pár větách souhrn jak založit stenchcore kapelu, která bude mít po první desce úspěch. A já říkám – kurva co? Mě to nevadí a dalších pár let to klidně vydržím. Takže zpátky ke Krang. Debutní album se šesti válama o celkový délce cca 20 minut, což je dýlka tak akorát, aby ses nezačal nudit. Ke zvuku atd si znovu přečti část textu o něco vejš. Sedí to přesně a doslova. Celá nahrávka je hodně kompaktní, žádná rozvrzaná rozladěná amatéřina. Prostě poctivej metal crust (aka stenchcore). Sounds Of Death je berný album a docela se těším na další produkci týhle smečky špinavců.
Deska vyšla ve spolupráci několika labelů. Já svoji kopii mám od aktivního labelu Distro-y Records z Irska, kterej má na svědomí i další skvělý desky (Bacchus, Expandable Youth ..). Jestli máš rád špinavej metal crust po týhle desce se mrkni. Jako fakt.

No každopádně jsem se na plnohodnotný album amerických Krang docela těšil. Nejsem z toho ve výsledku pokaděnej, ale splňuje to všechny atributy alba, který doposloucháš do konce a následně si to ještě v budoucnosti párkrát zopakuješ. A to je to co kapele chci. Samozřejmě mi to nedá a musím tady vypsat i to co je na týhle kapele klišovitý (klišé nerovná se hned špatný, ok?). Obal s nějakým tím WarHammer námětem (Halseycaust to trochu zachraňuje), náměty textů to samý, intro – vybrnkávanejch tisíc minut s atmosférickým pozadím (sakra kdy na to tyhle kapely přijdou a vlítnou na to hned a odpustěj si ty megasáhodlouhý rozjezdy?), zvuk jak když nahráváš ve sklepě na kazeťák (a pak to digitálně upravíš v kompu), k tomu vykradený riffy a postupy Amebix, Axegrinder případně Hellshock (ale pššššt!!!!) a hlavně občas nějakou tu metalovou vyhrávku (heavy metal rules!). Tak a tady máte v pár větách souhrn jak založit stenchcore kapelu, která bude mít po první desce úspěch. A já říkám – kurva co? Mě to nevadí a dalších pár let to klidně vydržím. Takže zpátky ke Krang. Debutní album se šesti válama o celkový délce cca 20 minut, což je dýlka tak akorát, aby ses nezačal nudit. Ke zvuku atd si znovu přečti část textu o něco vejš. Sedí to přesně a doslova. Celá nahrávka je hodně kompaktní, žádná rozvrzaná rozladěná amatéřina. Prostě poctivej metal crust (aka stenchcore). Sounds Of Death je berný album a docela se těším na další produkci týhle smečky špinavců.

1. Black Standards 05:57

2. Sounds Of Death 03:24

3. The Earth Was Blue But There Was No God 02:56