Slavery – s/t

Rok vydání: 2022
Délka: 30:00
Autor: Marek Gasmask

Slavery si jako správní barbaři na debutní album nemohli odpustit intro z Conana, takže jej dostanete a krutost se může rozjet na plný pecky. Je to hrubý, zatraceně věrný stylu. V živé produkci bych, víc než uvítal ještě jednu kytaru, ale takhle z drážek je ten otrocký puch pořádně hustý. První skladba Strach, stylový název i text jehož pisatel zdá se být poeta, proč taky ne, krátké morbidní básně, to vždycky k tomuhle stylu patřilo. Byť věrni punkovému kmeni, kov se musí kout a vy jen můžete souhlasně pokyvovat hlavou. Stále ji máte pevně na ramenou?

Hluk hordy zní do krajiny ( pokoje), reprobedny tepají v rytmu. Plazivý zlý metal punk, kytara s basou strouhaj hrubé riffy, jen to dunění bubnů by mohlo být ještě víc pekelný ač takt je bez diskuze přesný, no chtěl jsem napsat dobrý, ale co kdy bylo na barbarech dobrého? Hm? Od malička nás učí, že barbar je bezvěrec, zločinec, padouch a vrah. Tak Smrtihlav přinesl zánik, nevím zda přešel přes údolí zimy, ale můžete to vyčíst z knihy stínů, možná ještě dřív než přiletí vrány a oholí kosti po životě v okovech.

Zvuk se povedl, konstatuji, „zatraceně hutný“ a tak v Dodsmord studio nejsou žádný ořezávátka, je to hustý death metalový doupě. Samotný zpěv vám naježí chlupy jako příchod zimy. Démoni Brd se ozývají. Pro neználky doporučuji, vzít si k poslechu textovou přílohu, porozumění přichází záhy. 23 minut, 6 skladeb, číslo jedna obhájil Barbar Conan.

Na vydání desky se podílelo asi dvanáct labelů a o skutečně stylovou grafiku se postaral „Crust Chaos Art“.

Intro

Strach