Tragedy – Fury LP

Label: Tragedy Records
Délka: 18:00

Takže dámy a pánové, místo abych psal recenze na cedla, který mám doma už asi sto let a ti kteří nám je poslali, tak už to ani nejspíš nevědí, já si tady jako sedim, poslouchám asi po stošedesátýprvý poslední Tragedy a píšu tyhle řádky. To že se peče evropské tour portlandské legendy temného hardcoru, kterou po světě od jejich prvního alba kopírujou stovky, možná tisíce klonů, to se vědělo už na jaře, to že s sebou budou mít novou desku, tak to byla těžká podpásovka zveřejněná skoro na poslední chvíli. Tudíž. Tady to máte.

Šest válů (takže prej jako mini album a ne regulérní velká deska) a sakra povedenej jakoby návrat ke kořenům. Předpokládám, že to ale těmhle týpkům je úplnej šumák. Ty si budou dělat, nahrávat, hrát a tvořit tak jak se chce jenom jim samotným a nějaký trpký a jízlivý komentáře k jejich dvoum předchozím albům maj podle mě těžce … no však víte kde. Ok. Nahrávka se jmenuje „Fury“. Nahraná byla v červnu / červenci letošního roku (2018) a o mastering se opět postaral Brad Boatright v Audiosiege. Hluk je zahuhlanej, písničky jsou temný, plný rifů, který budu objevovat a tleskat jim jak malý dítě ještě při tisícím poslechu. A ano .. deska zní jako debut z roku 2000 nebo možná trochu jako „Vengeance“ z roku 2002. A přesně tak … z Tragedy budu pořád vyplašenej a pořád to bude jedna z mejch top kapel, kdy vám při poslechu naskakuje husí kůže a pěstička lítá vzduchem i při pobytu v důchoďáku.

A jo přesně … sere mě, že jsem na nich na tý lodi nebyl. I když jsem je viděl na Točníku (a tak dále) … heč. A baví mě v posledních dnech sledovat tyhlencty internety, kde na tomhle albu už šťouralové začli hledat jenom negativní věci. Zatím poslední objevy jsou, že prej obal je nesmyslná koláž, protože prej tanky jsou z jiný doby než letadla (tvl to má někdo starosti) a dneska mě dostal dotaz, kterej jsem zahlídnul někde pod streamem na youtube, že prej jestli ten Tragedy bandcamp je jako oficiální a komu že z něj jdou love za stažení. Panebože! Já si budu dál žít s hlavou strčenou v písku (nebo v prdeli?) a poslouchat co mě baví a ne co mi někdo někde řekne, že mám poslouchat. Takže vy si běžte pěkně někam pořídit „Fury“ a honem s ní na gramec. Howgh!

Leviathan

Enter the Void

Kick and Scream