Banran – Exterminate

Typ: MC
Délka: 05:00

Sem to vzal trochu naopak než bych to logicky měl udělat. Nejdřív jsem slyšel nový projekt lidí z Banran, který se jmenuje Scumraid a až pak jsem se dostal k nahrávce Banran. A vlastně jenom díky Filipovi, kterej mi tuhle kazetu vrazil na koncertě Contrast Attitude. A za to mu díky! Páč po všech těch oslavných ódách a přívlastcích, že jde o luxusní kopírku Dropdead avšak (a teď pozor) z exotické Jižní Korey, tak přesně po tomhle vynášení do nebes jsem před poslechem malinko ovlivněnej, možná by se dalo říct i otrávenej tím, že se čeká, že budu taky výskat a skákat tři metry do vejšky. No co se vám nestane … výskám a skáču tři metry do vejšky. Banran jsou pecka! P.E.C.K.A. A k mý smůle si po týhle kazetě píšu na want list další vinyl, kterej si musím do sbírky doplnit. Singl vyšel u holandskýho labelu Even Worse Records. Label, kterej si se mnou, když mu napíšu, nepovídá. Asi nejsem hoden jeho pozornosti. Takže zpátky ke kazetě. Co to tady teda máme. Ty voe .. dle sociálních sítí se mi v kazeťáku otáčí páska se zbrusu novou nahrávkou týhle smečky ze Soulu. Aha. Mno tak to jo. To by šlo. To je jiná písnička. Čtyři vlastní vály plus cover … haha … Dropdead od Siege. A cože to teda vlastně ty Banran mastěj? No dyk jsem vám to říkal ne? Rychlej hardcore s crust šmrncem alá Dropdead. Totální jízda od první do poslední sekundy. Oproti japonským kapelám naprosto perfektní anglické texty. Sluší se ještě dodat, že jízlivé a vtipné texty! Pobavil mě hlavně vál s názvem „FantASIA“.  Tuhle kapelu bych chtěl vidět naživo! A tak .. co Filipe? Nekujete pikle?

1. "our" culture

2. Exterminate

3. FantASIA