Death Wish Kids – Demo 2016

Typ: MC

A máme tady jeden z restů, kterej mě dostihl. V záplavě desek, kazet a cédéček, který jsou ještě ve frontě, na mě vypadla kazeta čáslavské (a okolí) hardcore / punk kapely Death Wish Kids. A přiznám se, že je to rest tak velkej až mě hanba fackuje. Páč kluci to maj ke mně domů tak blízko, že kdyby teď nasedli na kolo, tak mě za hodinu pohlavkujou u mě doma před barákem.

Takže pojďme rychle na to. Mám na to cca hodinku. Hehe. Kazeta. Demo. První nahrávka. A tak to má bejt! Proč hned všechno srát na vinyl, že jo. Navíc v podání DWK jde o profi kazetku, které bylo vyrobeno 100 ks a všechny jsou poctivě ručně číslované! Na kazetě najdete sedm válů ostrého hardcore / punku, kterej přebíhá z melodickýho podání se zpěvem, kterému je rozumět a textové pasáže poctivě vyzpívává až do polohy hrubého raw punk / crustu. Na českou kotlinu poměrně kvalitní (tzn. neprasácký) zvuk ze studia AB (neznám … ale zapátrám), kdy všechno sedí tak jak má a v pohodě slyšíte kytary, zpěvy i bicí. Zvuk je na kazetu až abnormálně nabuzenej, takže pokud točíte volume u kazet hodně doprava, tak pozor. Mohlo by vám to poškodit zvukovody. Anebo ne, nechte to aspoň i sousedi uslyší co to vlastně posloucháte. Podělte se s nima.

Kolik mám sakra ještě času? Ok, tak ještě něco k textům. Texty jsou v češtině a tématicky se motaj kolem zkurvený práce a stereotypu s tímhle opruzem spojeným. Něco o klucích co pravačkou ukazujou jak vysoko vyskočí jejich pes (nazi bastards), přetvářka mezi lidma ve společnosti atd. Někdo by řekl klišé, já říkám jen víc a houšť! Opakování je matka moudrosti a tahle společnost potřebuje jistý témata omílat pořád do kola. Tomuhle se říká debut jako víno! Howgh!

1. Informace společnosti

2. Druh na vymření

3. Zkurvená facha